Πέμπτη, 19 Φεβρουαρίου 2009

ΟΠΟΥ ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑ Η ΒΑΣΙΛΩ ΠΡΩΤΗ (ΜΕΡΟΣ 1ο)


Πορεία πάλι (ναι, πάλι!!) σήμερα το απόγευμα στις 19.00' από την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΝΕΒΑ (ποιοι απαρτίζουν αυτήν την επιτροπή μην ρωτάτε ,δεν χρειάζεται να ξέρετε!!) στην Πλατεία Αγ.Νικολάου.Η επίθεση στην Κούνεβα σαφώς και είναι καταδικαστέα , αλλά οι πορείες αυτού του τύπου τι εξυπηρετούν στο συγκεκριμένο θέμα?Μήπως η επίθεση έγινε στον Βόλο?Μήπως επιτεθήκαν Βολιώτες στην Κούνεβα και δεν το ξέρουμε?Ποιο πολύ μου μοιάζει σαν ευκαιρία πάλι για τα ευαισθητοποιημένα παιδιά της Ματσάγγου να κάνουν την πόλη μας την παιδική χαρά τους(για να μην πω τον βόθρο τους).Μην περάσετε καλού-κακού εκείνες τις ωρες από Ιάσονος που είναι οι τράπεζες γιατί ποτέ δεν ξέρεις.... Ούτε από τις καφετέριες του κέντρου , γιατί είναι το Αστυν.Τμήμα του Βόλου κοντά.19.00-22.00 το τσίρκο Ματσάγγου δίνει παράσταση στο κέντρο της πόλης μας,για άλλη μια φορά δυστυχώς.........

8 σχόλια:

  1. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να διαδηλώνει και να αντιδράει σε οτιδήποτε δεν του αρέσει και θεωρεί αρνητικό βάση του συντάγματος...Όμως... Συμφωνώ πως έχει καταντήσει κουραστικό κάθε λίγο και λιγάκι να κλείνει το κέντρο της πόλης η έστω κεντρικά σημεία του Βόλου απο πορείες της κατάληψης Ματσάγγου... Το θέμα της σημερινής μάζωξης ειναι επιεικώς απαράδεκτο...Ας κατέβαιναν στην κεντρική πορεία αλληλεγγύης στην Αθήνα αν θέλανε να διαμαρτυρηθούν...

    Εκτός αυτού βέβαια η κατάληψη ειναι ενα τεράστιο θέμα για την πόλη μας που αξίζει και συζητήσεως και σχολιασμού. Τόσο απο ιδεολογικής απόψεως όσο και απο πρακτικά απλά ζητήματα... Εύχομαι στο παρόν blog να γίνει μια επικοδομιτική συζήτηση περι του θέματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχετε κανενα δικιο νομιζω στο σκεπτικό σας. Βέβαια και δίκιο να υπάρχει δεν έχετε κανενα δικαίωμα να λέτε μια κατάληψη "τσίρκο". Καταρχάς με το ίδιο σκεπτικό γιατί να πάμε σε πορεία για τον Γρηγορόπουλο στο Βόλο?Ας πηγαίναμε στην Αθήνα. Μήπως στον Βόλο δολοφωνήθηκε?Αλλά δεν είναι έτσι.
    Απο την άλλη οι καταλήψεις ίσως έχουνε χάσει το νόημά τους ή ίσως δεν το βρήκαν ποτέ εδώ στην Ελλάδα. Όπως για παράδειγμα στο Βερολίνο. Αλλα δεν μπορείς να κοροϊδεύεις προσπάθειες αυτοοργάνωσης. Παράδειγμα κοιτάξτε την ΥΦΑΝΕΤ. Εσεις που κρίνετε και καταδικάζετε τέτοιες προτοβουλίες, έχετε κάνει κάτι αντίστοιχα αξιόλογο? Δύο παραδείγματα θα αναφέρω μόνο.1)η ΥΦΑΝΕΤ έχει το καλύτερο πάρκο για ποδήλατα (ΒΜΧ) με ράμπες και τέτοια και είναι κλειστό. 2)Γενικά οι συναυλίες που διοργανόνονται στις καταλήψεις (και στη Ματσάγγου) είναι αρκετά αξιολογες. Ειδικά εδώ όταν παίζουνε και συγκροτήματα που δεν έχουνε σχέσει με την πανκ σκηνη. Πχ κατι blues rock που είχανε παιχτεί εκεί πες μου απλά που στο βόλο θα άκουγες τέτοια πράγματα?
    φιλικά
    ΥΓ:καλύτερα να γνωρίζουμε και μετά να καταδικάζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν καταδικάζω τον σκοπό,καταδικάζω το γεγονός ότι κάθε τρεις και λίγο , είμαστε υποχρεωμένοι να βλέπουμε μία παράσταση τουλάχιστον αισθητικά τραγική στους δρόμους, πάντα εκ του αποτελέσματος .Μπράβο για την συμπαράσταση στην Κωνσταντίνα , αλλά ποιο το αποτέλεσμα αυτής της συγκέντρωσης?Μήπως σαν Βολιώτες και ως Έλληνες έχουμε δείξει ότι είμαστε κοινωνικά αναίσθητοι σε οποιαδήποτε περιστατικά βίας?Δεν το νομίζω.... Η αλληλεγγύη μας είναι αυτονόητη , η συμμετοχη σε ανούσιες συγκεντρώσεις για το χάρη θε αθήναι είναι που με πειράζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ας σκεφτούμε επί της ουσίας: σε τι, πώς, γιατί, … “διαδηλώνοντας” εδώ, ωφελείται κάποιος αλλού... Πρόκειται για κλασικό νεοελληνικό κλισέ της παρακμής, άλλοθι, για να μην πράξεις κάτι ουσιαστικό. Ουσιαστικό είναι η προσπάθεια οικονομικής στήριξης της Κούνεβα, ουσιαστικότερο η συμμόρφωσή μας στους νόμους και κατόπιν η απαίτηση εφαρμογής τους από τους άλλους. Τότε, ναι, και πορείες μπορούν να γίνουν και μαζικές διαδηλώσεις και ψήφος τιμωρητική μπορεί να δοθεί. Το να ζητούν όμως τα θλιβερά γκρουπούσκουλα του Ματσάγγου εφαρμογή του νόμου, όταν οι ίδιοι τον έχουν πολλαπλώς τσαλαπατήσει, όχι μόνο δεν πείθει, αλλά είναι και υποκριτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σε τι ακριβώς διαφωνείτε για την κατάληψη και τι καλύτερο έχετε κάνει εσείς απο θέμα αυτοοργάνωσης (και οτιδήποτε άλλο όπως συναυλίες, προβολές κτλ) που να μπορείτε να χρησιμοποιείτε γλώσσα σκληρή γι' αυτούς?
    Επιπλέον για να απαντήσω στον πιο πάνω σχολιαστή:το να μαζέψεις λεφτά δεν είναι η λύση του προβλήματος. Είναι παράδειγμα σαν να οηθάς τα παιδιά της αφρικής ή όπου αλλού έχουν προβλήματα.Αυτό δεν σταματάει τις επιθέσεις σε συνδικαλιστές απο το παρακράτος που έχουνε γίνει πάμπολες φορές.
    Επιπλέον καλό θα είναι να μην καταδικάζουμε πορείες αλληλεγγύης. Δεν καταφέρνεις τίποτε φυσικά, παρα μόνον να δείξεις οτι ένας άνθρωπος (που καυτηριάστηκε με οξύ στο πρόσωπο και έχασε ένα μάτι απο αυτήν την επίθεση επειδή ζητούσε τα αυτονόητα) δεν είναι μόνος. Στην θέση της θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε και είναι ο καθένας απο εμάς που είναι εκμεταλλευόμενος απο το αφεντικό του.
    φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε θα διαφωνήσω με τον g_Ox, άλλωστε και εγώ προτείνω και διαδηλώσεις και ό,τι άλλο δυναμικό μέσο μπορεί να προκριθεί. Με μια απαράβατη προϋπόθεση: το σεβασμό στη νομιμότητα και το κράτος δικαίου. Πρόκειται για έννοιες αρκετά δυσφημισμένες-ήδη διαισθάνομαι ειρωνικά χαμόγελα-,χάρη όμως σ' αυτές, στην ατελή μας έστω δημοκρατία μπορούμε και επικοινωνούμε και ανταλλάσσουμε απόψεις αυτή τη στιγμή. Οι μορφές αυτοοργάνωσης που πιθανόν οδηγούν σε μια "άλλη" κοινωνία,δικαιότερη, όπως αυτή που ασαφώς περιγράφουν οι ποικίλες "συνιστώσες" διαμαρτυρίας έχουν το μειονέκτημα να βρίσκονται στο χώρο του υποθετικού, άρα και μη επαληθεύσιμου. Οι ως τώρα απόπειρες οικοδόμησης εναλλακτικής πρότασης έναντι της δυτικού τύπου δημοκρατίας είχαν ως αποτέλεσμα περισσότερο, συγκεντρωτικότερο, τυραννικότερο κράτος. Δεν εξιδανικεύω το σύστημα, ειδικά όπως εφαρμόζεται στην Ελλάδα, πρόκειται για παρωδία καπιταλισμού, ίσως όμως είναι η καλύτερη ως τώρα πρόταση, τουλάχιστον ως προς την εξής έννοια: παρέχει το ίδιο την ελευθερία και τα μέσα διόρθωσής του. Σ' αυτό το πλαίσιο αν κινηθεί κανείς, υποτάσσοντας στο συλλογικό το ατομικό συμφέρον, μπορεί να πετύχει πολλά. Όταν το κτήριο Ματσάγγου έχει αγοραστεί από το Πανεπιστήμιο, δηλαδή από μια δημόσια, δηλαδή δική μας, των πολλών αρχή, και μια χούφτα "ρέμπελοι" της κακιάς ώρας απαγορεύουν την όποια χρήση του υπέρ του κοινωνικού συνόλου, οφείλουμε να το καταδικάζουμε, αν θέλουμε να λεγόμαστε δημοκράτες. Αλλά τι λέω τώρα, οι λέξεις πια έχουν χάσει το νόημά τους. Καληνύχτα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν νομιζω οτι αυτο που ζούμε είναι δημοκρατια και ας το λενε τα καναλια...
    Για την ματσαγγου δεν θα διαφωνήσω οτι θα μπορουσε να έχει καλύτερης τύχης. Μα μη ξεχνάς πως το ίδιο το πανεπιστήμιο στα σχέδια είναι να το κάνει εμπορικό κέντρο-παρκινγκ και δε ξερω τι άλλο ιδιοτικών συμφερόντων εργο και όχι κοινωνικού χαρακτήρα. Φυσικά και θα συμφωνήσω οτι μια καλύτερη χρήση του θα ήταν ευπρόσδεκτη, αλλα απο το να σαπίζει κλειστό και στο τέλος να δοθεί σε ιδιότη, αφού πρώτα εζει αγοραστεί με τα λεφτά μας προτιμώ να το χρησιμοποιούνε κάποιοι ρέμπελοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι "ρέμπελοι" αυτοί αντί να κάνουν κατάληψη στα σπίτια των γονιών τους , κάνουν κατάληψη σε έναν χώρο που δεν τους ανήκει με το έτσι θέλω,γράφουν ότι γουστάρουν όπου γουστάρουν , κολλάνε αφίσες όπου γουστάρουν με ότι γουστάρουν,συκοφαντούν και προσβάλλουν όποιον δεν συμφωνεί μαζί τους(πολύ δημοκρατικό!!),λένε να ανθίσουν 100 επιθυμίες αλλά εννοούν 100 ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ επιθυμίες , κλπ,κλπ.Αυτό είναι το πρόβλημα μου με τα συγκεκριμένα άτομα.Βρίζουν τους νόμους και το σύστημα ,αλλά όταν ζορίζουν τα πράγματα είναι οι πρώτοι που το επικαλούνται , και η οργάνωση τους μόνο για "αυτοοργάνωση" δεν μου φαίνεται.Πιο πολύ για συντονισμένο στρατό μου φαίνονται ,αν παρακολουθήσεις τις κινήσεις τους ανά την Ελλάδα.Φιλικά πάντα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή