Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2009

Προσοχή: Απάτη στο όνομα της Eurobank!!

Απόπειρα εξαπάτησης μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομίου

Έχει παρατηρηθεί τελευταία προσπάθεια υποκλοπής προσωπικών στοιχείων μέσω πλαστών ηλεκτρονικών μηνυμάτων (emails). Τα μηνύματα αυτά, των οποίων ως αποστολέας εμφαίνεται παραπλανητικά η εκάστοτε τράπεζα, είτε ζητούν την επιβεβαίωση των στοιχείων του χρήστη (κωδικούς e-Banking, στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κτλ) είτε περιέχουν συνδέσμους (links) οι οποίοι οδηγούν σε ψεύτικες οθόνες καταχώρησης στοιχείων μη προερχόμενες από την τράπεζα.

Αγνοήστε αυτά τα μηνύματα. Η Eurobank δεν θα σας ζητήσει ποτέ και για κανένα λόγο να αποκαλύψετε προσωπικά σας στοιχεία, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ATM και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e-Banking, m-Banking ή EuroPhone Banking.

Σε περίπτωση που έχετε γίνει αποδέκτης τέτοιου μηνύματος και έχετε καταχωρήσει προσωπικά σας στοιχεία, επικοινωνήστε άμεσα με το Europhone Banking στο 210-9555000 ή και 801 111 1144 από σταθερό τηλέφωνο.

Ακολουθεί παράδειγμα πλαστού ηλεκτρονικού μηνύματος (email):

Παράδειγμα ψεύτικης ιστοσελίδας:

Πρόσοχή λοιπόν σε ότι έχει σχέση με e-banking, ποτέ μα ποτέ δεν δίνουμε με e-mail ή ακόμα και τηλεφωνικώς τους κωδικούς μας PIN και όταν ψωνίζουμε, πρίν βάλουμε την κάρτα μας ,να ελέγχουμε οτι η ιστοσελίδα είναι ασφαλής (να εμφανίζεται το χαρακτηριστικό κλειδάκι!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου