Έχει παρατηρηθεί τελευταία προσπάθεια υποκλοπής προσωπικών στοιχείων μέσω πλαστών ηλεκτρονικών μηνυμάτων (emails). Τα μηνύματα αυτά, των οποίων ως αποστολέας εμφαίνεται παραπλανητικά η εκάστοτε τράπεζα, είτε ζητούν την επιβεβαίωση των στοιχείων του χρήστη (κωδικούς e-Banking, στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κτλ) είτε περιέχουν συνδέσμους (links) οι οποίοι οδηγούν σε ψεύτικες οθόνες καταχώρησης στοιχείων μη προερχόμενες από την τράπεζα.
Αγνοήστε αυτά τα μηνύματα. Η Eurobank δεν θα σας ζητήσει ποτέ και για κανένα λόγο να αποκαλύψετε προσωπικά σας στοιχεία, όπως στοιχεία λογαριασμών και καρτών, κωδικούς ATM και κωδικούς εισόδου στις υπηρεσίες e-Banking, m-Banking ή EuroPhone Banking.
Σε περίπτωση που έχετε γίνει αποδέκτης τέτοιου μηνύματος και έχετε καταχωρήσει προσωπικά σας στοιχεία, επικοινωνήστε άμεσα με το Europhone Banking στο 210-9555000 ή και 801 111 1144 από σταθερό τηλέφωνο.
Ακολουθεί παράδειγμα πλαστού ηλεκτρονικού μηνύματος (email):
Παράδειγμα ψεύτικης ιστοσελίδας:
Πρόσοχή λοιπόν σε ότι έχει σχέση με e-banking, ποτέ μα ποτέ δεν δίνουμε με e-mail ή ακόμα και τηλεφωνικώς τους κωδικούς μας PIN και όταν ψωνίζουμε, πρίν βάλουμε την κάρτα μας ,να ελέγχουμε οτι η ιστοσελίδα είναι ασφαλής (να εμφανίζεται το χαρακτηριστικό κλειδάκι!).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου