Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Γεια σας!!Άλλο ένα μπλόγκ λοιπόν στον χαμό που επικρατεί?Η επιθυμία μου πάντως δεν είναι αυτή , να είστε σίγουροι....
Επιθυμία μου είναι να γίνει αυτό το μπλογκ ένας χώρος έκφρασης των κατοίκων του Βόλου(και όχι μόνο) για ότι συμβαίνει σε αυτήν την πόλη , ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ που λέει και ο τίτλος!!Πράγματα που μας φτιάχνουν ,που μας χαλάνε , που μας την σπάνε ,που συμβαίνουν τώρα , που συνέβησαν ή που θα συμβούν!!Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι να πείτε ότι θέλετε ή ότι σκέπτεστε!!Η πιο ωραία πόλη της Ελλάδας με τους πιο περίεργους κατοίκους....

4 σχόλια:

  1. Καλή αρχή φιλαράκι!! Άντε να μαθαίνουμε κι εμείς οι Βολιώτες που ζούμε μακριά απο την πόλη μας νέα, απόψεις, προβλήματα και φυσικά αστεία που συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο!

    ΒΟΛΟΣ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ λοιπόν κι όποιος αντέξει απο τα χτυπήματα του Ninja!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη αρχή στην νέα σου προσπάθεια ... Ειχα και εγω την σκέψη να δημιουργήσω ανάλογο blog εκτός του ήδη υπάρχοντος που συντηρώ μα με πρόλαβες και μάλλον καλά έκανες...Ευκαιρία να καταγγέλουμε όσα μας την σπάνε στην κουναβούπολη μας και δυστυχως δεν ειναι και λίγα...

    Καλή αρχή απο εμένα και με πλήρη υποστήριξη...

    Το blog μου ειναι το www.megali-ellas.blogspot.com και ότι χρειαστείς σαν υποστήριξη μη διστάσεις να το ζητήσεις στο e-mail μου : aiwnio.pyr@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να'σαι καλά φίλε hierophant,θα τα λέμε πυκνά συχνά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή