Στα όρια της απόγνωσης έφτασε πριν από λίγες μέρες μία 40χρονη Βολιώτισσα, βιώνοντας τι σημαίνει ασυδοσία των Τραπεζών.
Δεν της έφτασε που απολύθηκε, ιδιωτική τράπεζα του Βόλου την υποχρέωσε να γίνει “πελάτης” της, προκειμένου να της εξαργυρώσει την επιταγή με τα χρήματα από την αποζημίωσή της.
Παράλληλα χωρίς να το ξέρει και πάνω από όλα να το επιθυμεί τής χορήγησαν και μία πιστωτική κάρτα, για την οποία όταν επιχείρησε να καταργήσει... χρεώθηκε και από πάνω!!! Απίστευτο και όμως αληθινό.
Η 40χρονη Ε.Κ. απολύθηκε τέλος του χρόνου από την εταιρία που εργάζονταν. Όταν ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες για την απόλυσή της, της δόθηκε η αποζημίωση που δικαιούνταν με επιταγή την οποία έπρεπε να εισπράξει από τη Citibank.
Η 40χρονη απευθύνθηκε αμέσως στο υποκατάστημα της Citibank στο Βόλο για να εισπράξει τα χρήματα. Έμεινε ωστόσο “στήλη άλατος”, όταν ούτε λίγο ούτε πολύ ο υπάλληλος που ανέλαβε να την εξυπηρετήσει τής έκανε σαφές ότι δεν μπορεί να εκταμιεύσει τα χρήματα, διότι δεν είναι πελάτης της τράπεζας.
Η ίδια, αμήχανη, προσπάθησε να τους εξηγήσει ότι το μόνο που ήθελε και δικαιούνταν ήταν το ποσό της αποζημίωσής της, αφού ο εργοδότης της είχε συναλλαγές με τη συγκεκριμένη τράπεζα και από εκεί θεώρησε καλό να την πληρώσει.
“Οι διαπραγματεύσεις” τελικά έκαμψαν την 40χρονη, που υπολόγισε ότι για να εκταμιεύσει από άλλη τράπεζα την επιταγή θα επιβαρύνονταν οικονομικά και, επιπλέον, ρευστό στα χέρια της θα έπαιρνε τρεις μέρες μετά. Έτσι άνοιξε λογαριασμό, καταθέτοντας 50 ευρώ, που είναι το πλαφόν γι’ αυτό.
Η εκταμίευση έγινε, η 40χρονη πληρώθηκε την αποζημίωσή της, όμως η ταλαιπωρία της από τη συγκεκριμένη τράπεζα δεν σταματά εδώ.Επειδή δεν χορηγείται βιβλιάριο καταθέσεων, η 40χρονη έδωσε τα στοιχεία της για να της αποσταλεί - όπως της είπαν από την Τράπεζα- από την Αθήνα η κάρτα του λογαριασμού που άνοιξε στη Citibank με το ποσό των 50 ευρώ.
Αντί της κάρτας του λογαριασμού, η τράπεζα απέστειλε μία πιστωτική, όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων κάρτα, χωρίς όμως να το διευκρινίζει σε κανένα από τα παραστατικά της. Ανυποψίαστη η 40χρονη γυναίκα μετέβη πριν από λίγες μέρες στο υποκατάστημα του Βόλου, προκειμένου να κάνει ανάληψη τα 50 ευρώ για να κλείσει το λογαριασμό. Μόλις όμως αντιλήφθηκε ότι η κάρτα είναι πιστωτική, διαμαρτυρήθηκε στο ταμείο, εξηγώντας τι έχει συμβεί και υπογραμμίζοντας ότι θέλει να κλείσει τον λογαριασμό.
Επέστρεψε τα 50 ευρώ και έφυγε ανυποψίαστη, έχοντας την αίσθηση ότι όλα έχουν τελειώσει. Πριν από δύο ημέρες... η τράπεζα τις απέστειλε λογαριασμό... χρεώνοντάς την με 7 ευρώ... έξοδα ανάληψης... για τα δύο λεπτά χρόνου που μεσολάβησαν από την ανάληψη και την επανακατάθεση...
Και όλα αυτά την ώρα που η πολιτεία και τα αρμόδια υπουργεία αναζητούν τρόπους για να θέσουν ελεγκτικούς μηχανισμούς, προκειμένου οι τράπεζες να μη λειτουργούν κατά το δοκούν...
(Αναδημοσίευση απο www.taxydromos.gr)
Παράλληλα χωρίς να το ξέρει και πάνω από όλα να το επιθυμεί τής χορήγησαν και μία πιστωτική κάρτα, για την οποία όταν επιχείρησε να καταργήσει... χρεώθηκε και από πάνω!!! Απίστευτο και όμως αληθινό.
Η 40χρονη Ε.Κ. απολύθηκε τέλος του χρόνου από την εταιρία που εργάζονταν. Όταν ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες για την απόλυσή της, της δόθηκε η αποζημίωση που δικαιούνταν με επιταγή την οποία έπρεπε να εισπράξει από τη Citibank.
Η 40χρονη απευθύνθηκε αμέσως στο υποκατάστημα της Citibank στο Βόλο για να εισπράξει τα χρήματα. Έμεινε ωστόσο “στήλη άλατος”, όταν ούτε λίγο ούτε πολύ ο υπάλληλος που ανέλαβε να την εξυπηρετήσει τής έκανε σαφές ότι δεν μπορεί να εκταμιεύσει τα χρήματα, διότι δεν είναι πελάτης της τράπεζας.
Η ίδια, αμήχανη, προσπάθησε να τους εξηγήσει ότι το μόνο που ήθελε και δικαιούνταν ήταν το ποσό της αποζημίωσής της, αφού ο εργοδότης της είχε συναλλαγές με τη συγκεκριμένη τράπεζα και από εκεί θεώρησε καλό να την πληρώσει.
“Οι διαπραγματεύσεις” τελικά έκαμψαν την 40χρονη, που υπολόγισε ότι για να εκταμιεύσει από άλλη τράπεζα την επιταγή θα επιβαρύνονταν οικονομικά και, επιπλέον, ρευστό στα χέρια της θα έπαιρνε τρεις μέρες μετά. Έτσι άνοιξε λογαριασμό, καταθέτοντας 50 ευρώ, που είναι το πλαφόν γι’ αυτό.
Η εκταμίευση έγινε, η 40χρονη πληρώθηκε την αποζημίωσή της, όμως η ταλαιπωρία της από τη συγκεκριμένη τράπεζα δεν σταματά εδώ.Επειδή δεν χορηγείται βιβλιάριο καταθέσεων, η 40χρονη έδωσε τα στοιχεία της για να της αποσταλεί - όπως της είπαν από την Τράπεζα- από την Αθήνα η κάρτα του λογαριασμού που άνοιξε στη Citibank με το ποσό των 50 ευρώ.
Αντί της κάρτας του λογαριασμού, η τράπεζα απέστειλε μία πιστωτική, όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων κάρτα, χωρίς όμως να το διευκρινίζει σε κανένα από τα παραστατικά της. Ανυποψίαστη η 40χρονη γυναίκα μετέβη πριν από λίγες μέρες στο υποκατάστημα του Βόλου, προκειμένου να κάνει ανάληψη τα 50 ευρώ για να κλείσει το λογαριασμό. Μόλις όμως αντιλήφθηκε ότι η κάρτα είναι πιστωτική, διαμαρτυρήθηκε στο ταμείο, εξηγώντας τι έχει συμβεί και υπογραμμίζοντας ότι θέλει να κλείσει τον λογαριασμό.
Επέστρεψε τα 50 ευρώ και έφυγε ανυποψίαστη, έχοντας την αίσθηση ότι όλα έχουν τελειώσει. Πριν από δύο ημέρες... η τράπεζα τις απέστειλε λογαριασμό... χρεώνοντάς την με 7 ευρώ... έξοδα ανάληψης... για τα δύο λεπτά χρόνου που μεσολάβησαν από την ανάληψη και την επανακατάθεση...
Και όλα αυτά την ώρα που η πολιτεία και τα αρμόδια υπουργεία αναζητούν τρόπους για να θέσουν ελεγκτικούς μηχανισμούς, προκειμένου οι τράπεζες να μη λειτουργούν κατά το δοκούν...
(Αναδημοσίευση απο www.taxydromos.gr)
Ταλαιπωρήθηκα απ’ την συγκεκριμένη τράπεζα κι εγώ. Όπως και από την «ΤΕΛΑΣ» που παρ’ όλο τους ενημέρωσα με 4 επιστολές και ΦΑΞ από το Φεβρουάριο του 08 ότι διακόπτω την συνεργασία, πλήρωνα πάγια μέχρι Ιανουάριο 09. Μακριά από εταιρίες και τράπεζες που δημιουργούν προβλήματα στους πελάτες τους. Μιχάλης
ΑπάντησηΔιαγραφή